فروشگاه اینترنتی آرتین طب با توجه به احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت، اطلاعاتی را از کاربران برای ثبت نام و ورود به سایت درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای تایید هویت کاربران، لینک ثبت نام برایشان ایمیل شده تا از آن طریق به ثبت نام خود اطمینان خاطر داشته باشند.

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس دقیق، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. بنابراین درج آدرس، ایمیل و تلفن ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آرتین طب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و آرتین طب برای ارسال هر سفارش، از اطلاعات آدرس انتخابی استفاده خواهد کرد. کاربر می‌تواند چند آدرس معتبر جهت دریافت سفارش‌های خود در پروفایل کاربری ثبت نموده و در هنگام ثبت سفارش یکی را انتخاب کرده یا آدرس قبلی خود را ویرایش نماید.

در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر بصورت کاملا خصوصی، امن و رمز شده نزد ما نگهداری می‌شود و کاربران در بخش پروفایل کاربری قادر به مشاهده‌ی کامل اطلاعات خود می‌باشند و آرتین طب متعهد می‌گردد که به هیچ‌وجه اطلاعات کاربران در اختیار دیگران قرار نگرفته و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. به اطلاع می‌رساند که در حال حاضر این وب‌سایت از “سیستم جمع‌آوری IP و کوکی‌ها” استفاده نمی‌کند و به همین دلیل کاربران برای ذخیره سبد خرید ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوند و سپس به فرآیند خرید و ثبت سفارش ادامه دهند. و آرتین طب متعهد می گردد هر زمان “سیستم جمع‌آوری IP و کوکی‌ها” را به کار گرفت از طریق همین صفحه آن را اعلام کرده و امنیت آن را تضمین خواهد نمود.